Gdy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna na samym topie wyników wyszukiwania. Jasne jest przecież, że dziś obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją ofertą. […]
Promocja i reklama
semKRK#19 BIG – relacja z konferencji
15 czerwca 2022 roku odbyła się konferencja 19. już edycji semKRK. W tym roku miłośnicy świata SEM, SEO i marketingu internetowego spotkali się w Starej Zajezdni w Krakowie. Kogo mogliśmy spotkać i o czym posłuchać? Zobacz, co wydarzyło się na semKRK#19. Co ciekawego w branży SEO? Co się stało po najnowszej aktualizacji Google? Jakie wnioski […]
Zwiększenie widoczności strony za pomocą PBN
Aby klient zauważył twój biznes musisz nie tylko złożyć firmową stronę internetową, ale również zadbać o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest treść strony oraz to czy cyklicznie pojawiają się na niej kolejne fachowe i pomocne dla użytkownika informacje. Jednak nie wolno też zignorować tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania linków […]
Landing page – czym jest, jakie spełnia role i co na nim umieścić, by był skuteczny?
Dobra widoczność w wynikach wyszukiwania, prawidłowa optymalizacja strony internetowej czy świetnie przemyślany i wdrożony UX nie zawsze przekłada się na wysokie ROI, czyli zysk z inwestycji. Często klient wchodzi na stronę główną firmy, przeklikuje ją, a potem szybko opuszcza nie dokonując zakupu. Jak zatem nie tylko ściągnąć na swoją stronę nowego klienta, ale także zaciekawić […]
Jak promować sklep internetowy i stronę usługową? 13 pomysłów na reklamę firmy w sieci
Osoby, które posiadają własną firmę doskonale wiedzą, jak ważna jest reklama. Aby pozyskać potencjalnych klientów, muszą zainteresować ich swoimi produktami bądź usługami. Jak dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, których zaciekawimy ofertą? Podpowiem Ci, jak zareklamować firmę, wypromować swoje usługi i być widocznym w sieci. Poznaj skuteczne pomysły na reklamę firmy! Przyjazna strona internetowa Bardzo często […]
Wizytówki NAP – czym są i dlaczego warto z nich korzystać
Osoby zainteresowane SEO i poszukujące informacji w tym zakresie, zapewne nie raz spotkały się z rekomendacją tworzenia wizytówek NAP dla firmy. W tym artykule postaram się przybliżyć, czym są takie wizytówki, dlaczego warto je tworzyć i jak można je zdobyć. Co to są wizytówki NAP? Wizytówkę NAP można nazwać internetową wizytówką firmy. Zawiera ona najważniejsze […]
Rekomendowany fotograf Google – profesjonalista z certyfikatem
Spacery wirtualne po firmach stają się popularne, a mnóstwo osób coraz częściej zamawia przygotowanie takiego spaceru, a następnie dodanie go w wizytówce Google. Opcja wirtualnego zwiedzenia firmy przyciągnie wielu nowych klientów i pozwoli zwiększyć zyski naszego biznesu. Aby jednak wirtualny spacer był wysokiej jakości, jego przygotowanie warto powierzyć rekomendowanemu fotografowi Google. Rekomendowany fotograf Google – […]
Co to jest audyt SEO strony internetowej i jakie informacje powinien zawierać
Audyt SEO to analiza, którą zazwyczaj przygotowuje się przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej. Ma na celu sprawdzenie strony pod kątem przyjazności dla wyszukiwarek, użytkowników oraz zgodności ze standardami technicznymi. Dzięki audytowi dowiesz się, jakie zmiany należy wprowadzić na stronie, aby była lepiej widoczna w wyszukiwarkach i pozyskiwała większy ruch. W niniejszym wpisie […]
Filmy korporacyjne – zdobądź nowych klientów
Filmy korporacyjne to najnowsze narzędzie do promocji przedsiębiorstw, ich produktów lub usług. Za pomocą trwającego kilka minut klipu złożonego z interesujących ujęć można pokazać atmosferę panującą w danej firmie, przedstawić jej historię, sukcesy, motto przewodnie oraz misję. W klipie warto również uwzględnić pracowników, którzy na co dzień budują daną organizację. Filmy korporacyjne znakomicie kreują wizerunek […]
Strategia content marketingowa – dlaczego warto ją mieć i co powinna zawierać?
Dobry plan to podstawa – również w content marketingu. Sprawdź, dlaczego Twoja strona powinna posiadać strategię content marketingową, co powinna ona zawierać i dlaczego warto tworzyć lub współtworzyć ją wspólnie z agencją SEO. Content marketing i jego związek z SEO Content marketing (marketing treści) to działania polegające na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcami poprzez tworzenie […]