Promocja i reklama

Przydatne gadżety reklamowe – o torbach z nadrukiem

Przed właścicielami przedsiębiorstw, którzy jadą na targi albo planują promocję, częstokroć pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Musi on nie tylko przyciągnąć uwagę ewentualnych klientów, ale także nieść ze sobą pewną wartość, żeby codziennie go używali i tą drogą wytworzyli więź z marką. Takim gadżetem jest m.in. torba z nadrukiem.

Torby z nadrukiem – rodzaje

Przeglądając strony firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych szybko dostrzeżemy, iż pod hasłem “torba” ukrywa się kilka produktów. Są to głównie torby na zakupy – prawdopodobnie najpopularniejszy i najbardziej funkcjonalny gadżet reklamowy. Nadruk nazwy imprezy lub logo na bawełnianych, jutowych oraz płóciennych torbach na ramię zawsze bardzo dobrze wygląda, a przy tym jest dostatecznie wytrzymały, by przez długi czas utrzymywać się na tkaninie. Innym plusem takich toreb jest ich koszt. W zależności od rodzaju torby oraz wielkości zamówienia, cena przeważnie rozpoczyna się od kilku złotych za jedną sztukę. Nadruki można wykonać również na torbach konferencyjnych, sportowych lub na laptopa. Są to akcesoria, które docenią na pewno organizatorzy prestiżowych konferencji oraz wykładów. Oczywiście, cena toreb tego rodzaju i wykonania nadruku na nich jest wówczas zdecydowanie wyższa – osiąga kilkadziesiąt złotych.

Nie tylko torby z nadrukiem?

Firmy prowadzące akcje marketingowe na ogół zamawiają więcej niż jeden rodzaj gadżetów. Winny zatem poszukiwać hurtowni z gadżetami, która posiada w ofercie jeszcze co najmniej kilkadziesiąt innych produktów reklamowych do zadruku. Jednocześnie z torbami na ramię warto zdecydować się np. na nadruk na parasolach, ręcznikach bądź innych użytecznych artykułach z tkaniny albo dodać do zlecenia o tradycyjne gadżety reklamowe, jak długopisy, ołówki i smycze, które ciągle cieszą się zainteresowaniem klientów.