Złóż wizytę w agencji PR Kraków - tu skorzystasz z doradztwa profesjonalistów
Akcje reklamowe powinny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy jesteśmy właścicielem sklepu, producentem czy usługodawcą. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na utworzenie i opłacanie własnych oddziałów ds. reklamy, tymczasem niewielkie biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, zwykle korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.
W czym pomoże Ci agencja reklamowa?
Agencja reklamowa to zespół twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami przydatnymi w marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami doskonale orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii reklamowych w sieci (prowadzenie kont social media, animacje i filmy viralowe), jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą liczyć na opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz koperty), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, że będzie ono prawidłowo użyte w trakcie tworzenia materiałów promocyjnych – kalendarzy, stoisk targowych, folderów bądź billboardów. Agencja reklamowa napisze także ciekawe, unikatowe artykuły na stronę internetową zleceniodawcy, jak również opracuje strategię kontaktów z klientami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, takie jak Instagram, Facebook lub Twitter.
Do których firm adresowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji marketingowej adresowana jest przede wszystkim do firm, które nie mają swojego działu promocji. Aczkolwiek nie oznacza to, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi ds. reklamy i marketingu. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, konferencji lub targów wymagających przeważnie wielopoziomowego planowania, te zadania może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie niezawodnego oraz zżytego ze sobą zespołu pracowników – należy zlecić jej opracowanie planu szkoleń albo zorganizowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, należy jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu wykwalifikowanych profesjonalistów. Pozwala to na zlecenie wszystkich działań promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.
Nasze dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]